dilluns, 11 de maig del 2020

Preavaluació

Amb tot el que està passant el curs on-line va avançant i aquesta setmana rebreu la preavaluació. És un moment important per poder arribar a final de curs amb èxit per tant en farem una valoració fent-nos aquestes preguntes:
  1. Participo a totes les sessions Zoom? 
  2. De quines àrees no participo a totes les sessions Zoom? 
  3. Per quin  motiu no assisteixo a algunes sessions Zoom?
  4. Entrego tots els treballs? 
  5. De quines àrees no he entregat treballs o els he entregat amb retard?
  6. Per quin motiu hi ha hagut retards o treballs no entregats?
  7. Tinc totes les àrees ben assolides?
  8. Si no tinc totes les àrees ben assolides, quines tinc Poc assolides?
  9. Si miro les notes del 2n trimestre, hi ha alguna àrea "perillosa" de cara a final de curs?
  10. Com està la preavaluació d'aquesta àrea "perillosa"?

Si les respostes han estat positives fantàstic, si no ho han estat vol dir que cal millorar.  Però què cal millorar? Observa la preavaluació i fes llista:
  1. Àrees que no em connecto sempre
  2. Àrees que entrego la feina amb retard o no les entrego
  3. Àrees poc assolides

Però COMPTE, si hi ha aspectes millorables vol dir que tenim alguna mancança. Observem-nos:
  • em costa organitzar-me les tasques?
  • em costa mantenir un horari de treball?
  • no entenc les tasques que ens encomanen els professors?
  • faig les tasques per acabar ràpid i complir i no hi dedico l'esforç necessari?
  • ... (alguna altra que creguis)

Fes aquest reflexió en una carta i envia-la a gloriasolasole@gmail.com. Després de la preavaluació en parlarem fent entrevistes personals pel Zoom per intentar resoldre els problemes que tinguem.

Fins aviat. 

Entre tots ho farem molt bé!!  #sagratcorvicacasa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada